a deep breath...

محمد اصفهانی- مرو ای دوست

 

مرو ای دوست...مرو ای دوست...

مرو از دست من ای یار...که منم زنده به بوی تو...

به گل روی تو...

مرو ای دوست...مرو ای دوست...

بنشین با من و دل...

بنشین تا برسم مگر به شب موی تو...

تو نباشی چه امیدی به دل خسته من؟...

تو که خاموشی...بی تو به شام و سحر چه کنم

با غم تو...

با غم تو...

 

مرو ای دوست...مرو ای دوست...

مرو از دست من ای یار...که منم زنده به بوی تو...

به گل روی تو...

بنشین تا بنشانی نفسی آتش دل...

بنشین تا برسم مگر به شب موی تو...

تو نباشی چه امیدی به دل خسته من؟...

تو که خاموشی...بی تو به شام وسحر چه کنم

با غم تو...

با غم تو...

چه کنم با دل تنها...که نشد باور من...

تو و ویرانی...

خاموشی...

کوهم اگر...

چه کنم با غم تو...؟

 

چه کنم با دل تنها...چه کنم با غم دل...؟

چه کنم با این درد...؟دل من ای دل من...

چه کنم با دل تنها...چه کنم با غم دل...؟

چه کنم با این درد...؟دل من ای دل من...

چه کنم با دل تنها...چه کنم با غم دل...؟

چه کنم با این درد...؟دل من ای دل من...

چه کنم با دل تنها...چه کنم با غم دل...؟

چه کنم با این درد...؟دل من...ای دل من...

 

پی نوشت 1:متن این آهنگو می خواستم دیشب بذارم ولی نشد...خوبه...یه غم آروم...بی حال و حوصله شاید...مثل حال دیروزم...

پی نوشت 2:چقدر بی پایان امروز خوب بود...خدایا...چی بگم...؟...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 22 اسفند 1392 | 14:6 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.